fbpx

Aselec

01 Mar 2021

ASELEC presenta el seu pla d’accions i comunicació per a 2021

ASELEC va presentar el passat divendres el seu Pla d’Accions i Comunicació per a 2021 de manera telemàtica, amb l’assistència d’una gran representació del sector elèctric i de telecomunicacions de la província de València.

En aquesta trobada, que ha reunit els representants d’empreses patrocinadores i col·laboradores de l’Associació, es va fer balanç dels 12 mesos que van marcar 2020. A més, s’han dibuixat les línies d’actuació per les quals es guiarà l’associació durant l’any.

Carlos Sánchez, Secretari Tècnic de l’associació, va donar la benvinguda a la reunió a tots els assistents i va presentar a Rafa Castillo, president d’ ASELEC. Castillo va posar de manifest la gran capil·laritat de l’associació. Sens dubte, una qüestió important per a potenciar el sentiment d’associacionisme. “ASELEC vol ser la casa de tots”, va afegir.

Durant la reunió, Sánchez va repassar l’organigrama d’ ASELEC, els serveis que ofereix l’associació a les empreses associades, així com algunes xifres que resumen i permeten fer balanç de l’any. Sánchez va explicar l’abast de les diferents accions al llarg de l’any 2020, en el qual s’han aconseguit més de 80.000 visites a la web, s’ha assessorat més de 80 empreses per part d’un tutor comercial i s’han obtingut excel·lents resultats en xarxes socials. Xifres que confirmen l’evolució constant d’ ASELEC.

Per part seua, Juanjo Catalán, director de Relacions Externes d’ ASELEC, va parlar sobre les diferents iniciatives de formació impulsades per l’associació al llarg dels últims mesos. Per a Catalán, “el Hub Digital pot ser un espai ideal perquè els patrocinadors animen l’activitat”. “Hauríem de fomentar més la formació”, assegura el director de Relacions Externes. A més, per a Catalán, tindre en compte la formació dels més joves és una qüestió molt important. “Mantenim relació amb tots els instituts de Formació Professional de cada comarca”, va afegir. “Necessitem el talent jove per a garantir la renovació del sector”, va concloure.
De nou de la mà de Rafa Castillo, es va presentar com a part del Pla d’Accions i Comunicació per a 2021, el DDi-Digital Experience, enfocat a mantindre l’ esperit d’unió que brindava el Dia de l’Instal·lador. Aquest esdeveniment no es va celebrar l’any passat a causa de la situació sanitària, però va servir com a rampa de llançament per a un Hub Digital que va marcar un nou camí ple de possibilitats.

En 2021, el DDi-Digital Experience mantindrà l’esperit del Dia de l’Instal·lador físic. “A més, la plataforma romandrà durant tot l’any”, va precisar Castillo. “Un esdeveniment que permetrà mantindre viva la flama i unió entre instal·ladors, fabricants i empreses de serveis per al sector”, va assenyalar. “El Hub Digital ha nascut per a quedar-se”, va comentar Carlos Sánchez.

Per a concloure, Castillo va voler assenyalar que el futur del sector passa per la formació contínua de cada uns dels seus membres i l’evolució constant per a poder atendre les necessitats de la societat. “Per això, l’associació ha de continuar fent sector i comptant amb un ecosistema de distribuïdors, patrocinadors i empreses”, va matisar. El President d’ ASELEC va agrair enormement el suport incondicional de les empreses colaboradores, que permeten que ASELEC puga impulsar nous projectes.

FENIEFIECOV Colaboradores ASELEC Fenie Energía Generalitat Diputació de València IVACE U.E.