Sopar Anual ASELEC 2026: El que compartim ens impulsa

El passat divendres, 25 de setembre, va tindre lloc el Sopar Anual 2026 d’ASELEC a l’espectacular Jardí dels Tarongers, que es va convertir en l’escenari d’una vetlada especialment significativa per a tot el sector energètic de la Comunitat Valenciana. La cita va reunir més de 380 assistents, consolidant-se un any més com un dels principals punts de trobada de professionals, empreses, associacions i institucions vinculades al sector.

Els assistents van ser rebuts a la seua arribada amb un photocall que, entre llums i flaixos, va donar inici a una nit de trobada i celebració. Entre les personalitats que van acompanyar ASELEC en aquesta edició van destacar: Vicente Lafuente, president de la CEV; Paco Alonso, president de FEMEVAL, CONAIF i ASEIF; Empar Martínez, secretària general de FEMEVAL; Miguel Ángel Gómez, president de FENIE; els presidents de les associacions germanes APEME, AIECS i PYMEV, Andrés Sabater, Eloy Ortí i Luis López; amb la presència d’AVICLIMA i FAES SAFOR; representants d’Iberdrola, així com de Col·legis Professionals, Indústria i distribuïdores d’energia.

Els convidats van ser acollits amb un còctel de benvinguda, amenitzat amb música de DJ. Els jardins es van convertir en un punt de retrobaments i converses, generant un ambient distés per a començar una vetlada memorable.

Durant el sopar, els assistents van gaudir d’un agradable moment de germanor. Després, la vetlada va estar amenitzada per un espectacle de l’humorista Rafa Alarcón, amb un monòleg que combina la comèdia amb la interacció directa amb el públic i la improvisació.

A continuació, el president d’ASELEC, Rafael Castillo Devis, va pujar a l’escenari per reconéixer i agrair la tasca dels professionals del sector durant l’últim any.

Castillo va fer referència als resultats de l’últim Estudi de prospecció elaborat per FIECOV sobre la situació del sector a la Comunitat Valenciana, que reflecteix una evolució positiva de l’activitat, marcada pel creixement i per l’aparició de noves oportunitats per a les empreses i els professionals del sector. Així mateix, va anunciar que celebrarem el nostre 50 aniversari l’any 2027 i va avançar algunes de les accions commemoratives que es desenvoluparan amb motiu d’aquesta efemèride.

Un dels moments més emotius de la vetlada va ser l’homenatge als professionals recentment jubilats, que van rebre una placa honorífica com a reconeixement a la seua trajectòria, dedicació i contribució al desenvolupament del sector elèctric.

 

Com a colofó de la nit, el nostre secretari tècnic, Carlos Sánchez, va pujar a l’escenari per anunciar els guanyadors del sorteig, mantenint l’emoció i la tensió fins a l’últim moment. Els premis sortejats consistien en: tres smartwatch, tres caixes de vins i quatre paletes ibèriques. Posteriorment, per cortesia de Feníe Energía, es va entregar al guanyador una bicicleta MTB elèctrica.

 

Finalment, la nit es va tancar amb el sorteig del gran premi d’ASELEC: un viatge de cap de setmana a Praga per a dues persones.

Moltes gràcies a totes i tots per acompanyar-nos en aquest sopar i convertir-lo en un esdeveniment inoblidable.

La família ASELEC brilla amb més força en cada trobada.

Fins a l’any que ve!

📸 Busca’t a la nostra galeria fotogràfica!

FENIE FIECOV Colaboradores ASELEC Fenie Energía Generalitat Diputació de València IVACE U.E. Fundación Fenie Energía