Aselec

Finder amplia la seua gamma de productes per a atmosferes explosives amb els mini relés Sèrie 41 IECEx

  • La gamma inclou els models 41.52 i 41.61, certificats segons IECEx, ATEX i HazLoc, ideals per a aplicacions en entorns amb el risc d’explosió.

Finder anuncia l’ampliació de la seua gamma de dispositius certificats per a atmosferes potencialment explosives amb la incorporació dels nous models de la Sèrie 41, ara disponibles amb certificació IECEx, ATEX (EX ec nC) i HazLoc Class I, Division 2, Grups A, B, C, D – T4.

Els nous relés miniatura per a muntatge en circuit imprés Tipus 41.52 i 41.61 responen a les exigències de seguretat més estrictes, garantint un funcionament sense generació d’espurnes ni calor que puguen provocar una ignició en ambients amb presència de gasos o vapors inflamables.

Característiques tècniques dels nous models:

  • Tipus 41.52: reticulat de 5.0 mm, 2 contactes de 8 A, muntatge en PCB.
  • Tipus 41.61: reticulat de 5.0 mm, 1 contacte de 16 A, muntatge en PCB.
  • Disponibles en una àmplia gamma de tensions de bobina: des de 5 V DC fins a 110 V DC.

Estos productes estan dissenyats especialment per a fabricants de sistemes de refrigeració, bombes de calor, forns, frigorífics i altres aplicacions exposades a atmosferes explosives, com poden trobar-se en la indústria química, farmacèutica, petroquímica, estacions de servici, cabines de pintura o instal·lacions de tractament amb dissolvents.

Els relés de la Sèrie 41 se sumen a una completa oferta de Finder per a aplicacions en entorns perillosos, en compliment amb les principals normatives internacionals. Conforme als procediments habituals en Finder, tots els dispositius certificats són avaluats per organismes independents, la qual cosa garantix la seua conformitat i facilita la documentació necessària per a la certificació del producte final.

La gamma Finder per a atmosferes potencialment explosives inclou:

  • Interfícies MasterBASIC i MasterTimer – Sèrie 39
  • Mini relés PCB – Sèrie 41
  • Interfícies modulars – Sèrie 58
  • Relés de potència – Sèrie 66
  • Temporitzadors modulars – Sèrie 83 i Sèrie 86

Pot consultar el catàleg complet de productes IECEx/ATEX/HazLoc ací.

FENIE FIECOV Colaboradores ASELEC Fenie Energía Generalitat Diputació de València IVACE U.E. Fundación Fenie Energía