MMConecta llança la seua nova Gama 45
MMConecta anuncia la disponibilitat de la seua nova Gama 45 per a tots els distribuïdors. Esta Gama 45, ja presentada de manera oficial en la passada edició de MATELEC, veu la llum a partir de hui a través de tots vosaltres, i per això volem explicar-vos algunes curiositats que estem segurs, us agradaran.
Mitjançant un nou disseny, s’ha donat un gir a les connexions, de manera que tots els mòduls es posicionen en horitzontal, al contrari que les caixes tradicionals. D’esta manera, hem aconseguit reduir les dimensions externes de cada producte, al mateix temps que millorem l’estètica, en donar-li continuïtat al perfil corb dels mòduls 45×45.
L’ancoratge és compatible amb el estàndard 45×45 mm, i l’acabat és RAL9003, el més demandat en l’entorn terciari.
Tots els models que componen esta Gama 45 incorporen un separador per a aïllar la part de telecomunicacions de la part elèctrica.
Quant a les caixes de paret, incorporen sistemes de subjecció mitjançant lleves que les fixen amb major fermesa a les cubetes, i les completen amb un embellidor que aconseguix amagar els caragols, de manera que no siga visible des de l’exterior.
Com totes les gammes de MMConecta, la Gama 45 és totalment configurable a través del seu configurador en línia www.mmconfigura.com